”Välkommen att söka medlemskap i Ängelholms Sport- & Fiskevårdsförening (ÄSFF)."

Vi behöver veta:

Namn

(Din e-postadress får vi automatiskt med ditt mail)

Intagning av nya medlemmar görs årligen på senhösten/vintern. Sista dag att söka medlemskap är den 31 okt.

Dina personuppgifter behandlas enligt GDPR. Utskick från ÄSFF görs mestadels med e-post.

Nya medlemmar måste lämna sin mejladress för att kunna anmäla sig till aktiviteteter som klubben anordnar och för att få tillgång till medlemssidan.
Mejladresser behandlas konfidentiellt, dvs. de säljs inte vidare för kommersiella ändamål.

Dina barn fiskar gratis i Rönneåns nedre kortfiskevatten upp till 18 år!
18 år är också minimiålder för inträde i klubben.

Sträckan är sedan länge ett fiskevårdsområde där föreningen har fiske dels för egna medlemmar,
dels försäljning av fiskekort till utomstående. Föreningen har också arrenderade sträckor vid Rössjöholmsån.
I många decennier har medlemmarna lagt tiotusentals obetalda arbetstimmar för att sköta fiskesträckorna.
Sedan drygt ett år pågår också kontinuerlig klippning av vass med hjälp av båtburet klippaggregat kring bryggor och utvalda platser.

Första året måste nya medlemmar komma på minst två arbetsmöte vid ån, för att upprätthålla medlemsskapet,
när detta är uppfyllt är man ordinär medlem, därefter är det minst 2 arbetsmöte om året.